Service gestion administrative
de votre employé de maison

Vous souhaitez embaucher votre employé de maison mais vous ne souhaitez pas gérer la partie administrative?

Ce service est pour vous!

Un forfait mensuel est proposé en fonction du type de contrat devoir employé de maison, personnel de maison.

  • Déclaration d’entrée de votre employée de maison
  • Etablissement du contrat de travail
  • Fiche de salaire
  • Fiche de présence
  • Mise à disposition d’un tableau de bord de suivi
  • Gestion des congés payés
  • Conseil dans la gestion de votre personnel

Pour plus d’information, n’hésitez pas à nous contacter au 27 36 53 83 ou par mail sur contact@adomea-services.lu

Changing Cookie Settings

Dear users, this website stores cookies on your computer. Their purpose is to improve your website experience while providing you with more personalized services.

If you would like more information about the cookies we use, please see our Privacy Policy. By accepting cookies, you consent to their use. You can also adjust their settings.

If you refuse cookies, your information will not be tracked when you visit this site. Only one cookie will be used in your browser to remember your preference not to be tracked.

  • Change the parameters
  • Accept all cookies and continue to the website